luni, 18 mai 2009

TRUPĂ NOUĂ / Masterpiece, Metallica Tribute band!

Cinci muzicieni cu nume de renume au pus la cale, de curând, proiectul Masterpiece. Andy Ghost - Altar (voce), Nimrod ­ - ex Altar (chitară), Szabi - VOS (chitară), Liviu ­ - CUG (bass), Levi - ­ Outline (tobe) debutează în această componenţă şi lansează Masterpiece, un tribute band Metallica.

Primul concert va avea loc duminică, 31 mai, de la ora 21:00, în Remember Pub (fostul Fire) din Cluj-Napoca. Artiştii vor cânta piese precum: "Enter Sandman", "Sad But True", "Whiskey In The Jar" (cover ea însăşi, fiind cântată, înainte de Metallica, şi de formaţii ca The Dubliners şi Thin Lizzy), "Master of Puppets", "Seek and Destroy", "Until It Sleeps", "For Whom The Bell Tolls", "Wherever I May Roam", "Fade To Black", "Harvester Of Sorrow" şi multe alte surprize!

Iată ce ne-a declarat solistul Andy Ghost: "Întotdeauna am simţit că pot să mă exprim printr-o paletă mult mai largă. Îmi place să cânt Guns'n Roses, îmi place să cânt Metallica. Am făcut această trupă cu muzicieni foarte buni şi vom interpreta capodopere ale trupei Metallica. Dacă formaţia va merge bine, vom face multe alte lucruri. Poate la un moment dat vom compune pentru Masterpiece şi piese de-ale noastre, mai melodice, mai lejere, dar totuşi în domeniul rock metal, să nu se înţeleagă altceva".

Vocalul ne-a explicat de ce a ales melodiile lui Hetfield & Co.: "Metallica e o trupă supercomplexă. Acum, că ne ocupăm de piesele lor, îmi dau seama ce versuri profunde au! Eu am crescut cu piesele Metallica, ascultam când eram adolescent, şi-atunci n-am dat o prea mare importanţă la înţelegerea textelor. Dar acum am intrat adânc în tainele versurilor lor. Probabil are de-a face şi cu experienţele mele, dar şi cu multe alte lucruri. Îmi dau seama că sunt nişte versuri geniale, sunt «masterpieces»!". În ceea ce priveşte această nouă latură pe care vrea să şi-o exprime, Andy a completat: "Îmi place să cred că voi fi înţeles în această postură. Nu sunt doar vocalistul de la Altar, care poate nu şi-a arătat toate posibilităţile, aşa că aştept reacţiile la această nouă provocare".

Cătălina Iancu (Jurnalul Naţional)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu