luni, 25 august 2008

Michael Nicklasson pleacă din Dark Tranquillity după 10 ani


Sâmbată, Dark Tranquillity a anunţat, atât pe site-ul oficial, cât şi pe pagina de MySpace a trupei, despărţirea de basistul Michael Nicklasson, şi aceasta cu doar câteva luni înainte de începutul turneului european din octombrie-noiembrie 2008.  

Şi totuşi, concertele vor avea loc, basul fiind preluat de un muzician de turneu. Anunţul include şi o declaraţie a lui Michael, care încheie lăsând o portiţă pentru o posibilă revenire. "După aproape zece ani şi o grămadă de turnee şi festivaluri, am ales să părăsesc trupa din motive personale. A fost extraordinar să cunosc atâta lume şi să văd zecile de mii de fani din toată lumea, dar şi să leg atâtea prietenii, fie că a fost vorba de colegii de trupă, de cei din jurul formaţiei sau de fani. Nu-i pot numi aici pe toţi, pentru că lista ar ocupa întregul website, dar îmi va fi dor de toţi cei alături de care am lucrat, ca şi de cei care ne-au susţinut în aceşti ani. Însă aveam mare nevoie de o pauză. Rămân în relaţii bune cu restul trupei, cu toţii am ajuns la concluzia că acesta este cel mai bun lucru pentru noi. Voi rămâne deoparte pentru o vreme, urmând ca apoi să văd ce-mi mai oferă viitorul. Le urez toate cele bune colegilor din vechea echipă, iar pentru toţi am un singur mesaj: mă voi întoarce, într-un fel sau altul. Mulţumiri tuturor." Anunţul basistului de la Dark Tranquillity vine la doar câteva săptămâni după ce chitaristul Thomas Wyreson de la Tiamat a părăsit la rându-i trupa, invocând nevoia unei pauze, în care să se ocupe mai mult timp de familie.

Cătălina Iancu (Jurnalul Naţional)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu