marți, 7 iulie 2009

AFTERSHOCK / Discursul lui DeMaio


Lungul discurs în limba română al lui Joey DeMaio i-a extaziat pe fanii Manowar.

"Noi nu suntem una dintre acele trupe de doi bani care nu ştiu de unde vin, nu ştiu nici unde au ajuns şi din păcate nici încotro se îndreaptă. Pentru noi, voi sunteţi cei care contează. Pentru că voi sunteţi cei mai buni fani din lume. Suntem pentru prima dată aici şi am aşteptat acestă zi. Probabil ştiţi că în SUA cele mai cunoscute lucruri despre ţara voastră sunt legate de contele Dracula. Nu am avut ocazia să-l întâlnesc, dar am avut plăcerea să o cunosc pe fiica sa. Şi pot să spun că, atunci când e vorba de supt, sunt sigur că îşi depăşeşte tatăl. Acum am avut ocazia să cunoaştem şi alte lucruri despre România şi despre fanii de aici. Ne bucurăm mult că am ajuns în sfârşit să cântăm în faţa voastră şi să arătăm oamenilor din restul Europei că heavy metalul nu a murit, din contră este tot mai puternic şi acest lucru se întâmplă datorită vouă (...). Ştim cât de lungă a fost aşteptarea voastră şi vrem să vă mulţumim că nu v-aţi pierdut încrederea că într-o zi vom zăbovi pe pământ românesc. Ziua aceea este azi".

Cătălina Iancu (Jurnalul Naţional)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu